Judith in the USA

GEACCEPTEEEEEEERD!!!

Hoooi!!


zoals jullie misschien al kunnen zien aan de titel ben ik geaccepteeeerd!! Woehooeik kreeg vandaag het officiele mailtje binnen waarin stond dat ik geaccepteerd ben maar eigenlijk wist ik het vorige week vrijdag al omdat ik mezelf zag staan op de site van ayusa maar nu is het dan ook echt officieel!!!


ik ben echt super blij nu en weer een stapje dichterbij het jaar. nog 7 maanden wachten en dan is het eindelijk augustus en dan ga ik naar AMERIKAAAAA!! ik hoop dat ze snel een leuk gastgezin voor mij vinden en dat ik ergens leuk terecht kom!!


aankomende zondag gaan we met (bijna) alle mensjes die ook naar amerika gaan afspreken in Utrecht en daar heb ik ook al super veel zin in!! wordt leuk om elkaar weer te zien!


ik houd jullie op de hoogte als er weer nieuws is!!


xxx Judith

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active