Judith in the USA

double placement??

Hey!

Het is ondertussen al weer een tijdje geleden dat ik iets op mn blog heb gezet.de vorige keer was ik net geaccepteerd en nu, bijna 3 maanden verder heb ik weer wat nieuws!!

Afgelopen donderdag zat ik volledig met mn hoofd bij de pws presentatie toen ik ineens een wappje kreeg van mama: \'\'judith hou je vast! Ik heb net telefoon van travel active gehad sta je openvoor een double placement? Je moet even terug bellen als je weer thuis bent\'\'
Wooww dat zag ik echt niet aankomen en ik flipte toen helemaal! Tuurlijk zei ik meteen!
Jammer genoeg moest ik nog wel naar wiskunde maar de lerares had me uiteindelijk eerder naar huis gestuurd :)

thuis meteen gebeld en te horen gekregen dat er een gezin interesse in mij heeft maar ook nog in een andere student uit een ander land. Je moet hiervoor nog een extra formulier ondertekenen voor de amerikaanse overheid. Ik dat meteen gedaan en het is nu opgestuurd naar ayusa (amerikaanse organisatie). Nu moet ik weer wachten op het bericht dat ik inderdaad een gastgezin heb. Ik weet dus nog niks over het gezin en of het wel doorgaat maar ik ben dus wel aleeer een stapje verder!

Ik houd jullie op de hoogte!!

Xx judith

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active