Judith in the USA

GASTGEZIN!!

hello,


net kreeg ik een super exciting telefoontje van Travel Active!! ze hebben een gastgezin gevonden!! ik zag het al aankomen want een aantal mensen in groepsgesprek van Amerika hadden al gezegt dat ik van de site af was en dus kwam het niet totaal als een verassing maar toch...


ik kom terecht in de staat North Carolina in het plaatje Denver. Het dorp/stadje heeft ongeveer 13000 inwoners en is dus eigenlijk best wel groot!! ik kom te wonen bij de Slayton family met moeder Stacey, vader Skip (die eigenlijk Jimmy heet), dochter Mackenzie van 20 en zoon Codi van 17 (sinds gisteren --> Happy Birthday!!). Ze gaan vaak naar de kerk en houden van bordspellen met de familie. Mackenzie zit al op university maar woont daar niet en gaat dus elke dag op en neer en Codi is een fanatiek voetballer!


ik ga naar East Lincoln High School, home of the Mustangs (een paard geloof ik). De school heeft ongeveer 850 leerlingen. Je kan er van alles doen soccer, cheerleading (niet dat ik dat kan maar hé) worstelen, Football en nog heel veel meer!


ik heb mn hostfamily al opgezocht op facebook en een klein berichtje gestuurd dus ik hoop dat we binnekort meer contact krijgen!!


love, Judith

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active