Judith in the USA

Update!

Hey!


Het is alweer een tijdje geleden dat ik te horen kreeg dat ik een gastgezin heb en daarom is het maar eens tijd voor een update!


Ik heb best al wel veel contact gehad met mijn gastgezin. Af en toe wat berichtjes gestuurd via facebook en ook al geskyped! Het was heel erg leuk om ze in het ‘echt’ te zien! Ik heb al een soort huis-tour gehad en het ziet er echt heel erg leuk uit! Ook hebben we het al een beetje over school gehad en ook al een beetje gekeken naar de vakken die er zijn! Ook ga ik waarschijnlijk binnenkort skypen met de school omdat ze willen weten hoe goed mijn Engels is, dat vind ik nog best wel spannend!


Laatst heb ik een pakketje opgestuurd naar Amerika met typisch Nederlandse dingen zoals drop, pepermunt en Delfts blauwe souveniertjes. Ze vonden het erg leuk en ik neem zeker nog meer mee als ik vertrek!


Over het vertrek gesproken, mijn vertrekdatum is bekend!! Ik vertrek woensdag 13 augustus richting New York City met een aantal andere Nederlandse exchange students waar we drie daagjes zullen verblijven en de big Apple gaan verkennen! Op zaterdag 16 augustus vlieg ik door naar mijn gastgezin in North Carolina!


Dezelfde dag dat ik mijn vertrekdatum te horen kreeg, kwam er een pakketje vanuit Amerika binnen. Ik zat er al een paar dagen op te wachten maar ik kon nu eindelijk zien wat ze me hadden gestuurd! Het was geen ‘pakketje’ maar een doos vol Amerikaans snoep, super leuk! Ook zat er een lange brief bij van mijn hostmom over wat er allemaal in zat en over dat ze niet kunnen wachten tot ik kom! Ondertussen heb ik al heel wat van het snoep geproefd en echt ik mis niks als ik weg ben hoor! Er zitten echt super lekkere snoepjes tussen en heb er al erg van genoten. Op dit moment staat de doos dagelijks voor mijn neus tijdens het leren voor de examens en raakt daarom dus ook steeds leger!


De examens komen eraan en ik ben al druk bezig met leren! Kan niet wachten tot dat ik daar vanaf ben en ik me kan focussen op de voorbereidingen en het vertrek! Ik ga nog veel super leuke dingen doen voordat ik vertrek dus dit worden nog een paar leuke maandjes! Ook hebben we binnenkort een informatiemiddag waar we nog meer leuke informatie en tips krijgen over het exchange jaar! Ik heb er echt heel veel zin in!


Thanks voor het volgen van m’n blog trouwens! Tot mijn verbazing zijn sommige verhalen al meer dan 200 keer gelezen! Als je een e-mail wil ontvangen wanneer ik weer een nieuwe blog schrijf, kan je je e-mail ergens rechts van deze pagina invullen. Ik ga proberen deze blog zo goed mogelijk bij te houden!


Dit was de update voor nu!


Liefs, Judith

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active