Judith in the USA

Vakantie, verhalen weg en nog 17 dagen!!

Hoi allemaal,

Ik dacht dat het wel eens weer tijd was voor een update! Gisteren zijn we terug gekomen van een heerlijke vakantie in Spanje. Het was heel erg gezellig en heb genoten van de tijd die ik nog heb met mijn familie!

Helaas is er ook minder nieuws want de site waar ik mijn blog bij heb, heeft een storing gehad en daarom zijn al mijn vorige verhalen helaas krijtgeraakt. Dit is erg jammer maar ik weet nu ook dat ik voor de zekerheid mijn verhalen op m'n laptop om moet slaan.

Smile
Ook moet je opnieuw je e-mailadres invoeren als je een mailtje wil ontvangen bij elk nieuw verhaal. Dit kan je ergens rechts van mijn blog doen.

Ik zal ook nog een keer vertellen over waar ik terecht kom en wanneer ik vertrek zodat dat op mijn blog staat. Ik ga wonen bij een gastgezin in Denver, North Carolina. Het gezin bestaat uit moeder Stacey, vader Skip, dochter Mackenzie van 20 en zoon Codi van 17. Ik ga naar East Lincoln High School waar ongeveer 800 leerlingen op zitten. Ik vertrek op woensdag 13 augustus naar New York met een groep andere Nederlandse exchange students en zaterdag 16 augustus vlieg ik door naar m'n gastgezin! Ik vertrek dus al over 17 dagen en ik kan echt niet geloven dat de tijd zo snel is gegaan. Precies 100 dagen geleden kreeg ik mijn vertrekdatum te horen en nu zijn het nog maar 17 dagen. Nog 2 en een halve week vol met voorbereidingen en afscheid nemen maar ik heb het er voor over. Ik heb er al super veel zin in maar zie wel erg op tegen het afscheid nemen.

De volgende blog zal waarschijnlijk over New York en het vertrek gaan. Ik ga proberen het zo goed mogelijk bij te houden (en ik hoop dat het lukt).

Liefs Judith

Reacties

Reacties

Sylvie

Ahh Judith het begint nu echt op te schieten.. zondag het grote afscheid en dan begint woensdag jouw grote avontuur!! De afgelopen maanden hebben we mogen meegenieten van jouw voorbereidingen.. Judith we gaan je zo missen!

Tot zondag,

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active